Projectoproep Provincie West-Vlaanderen: eerste call. 50% korting op lokale klimaaprojecten

De Provincie West-Vlaanderen wil West-Vlaamse gemeenten ondersteunen bij het uitvoeren van hun gemeentelijk klimaatactieplan en sloot een samenwerkingsovereenkomst af met de BBL.

Voor 18 projecten uit het aanbod van Gemeente voor de Toekomst komen de gemeenten in aanmerking voor een ondersteuning van 50%.

Wil je ook in aanmerking komen voor een provinciale tussenkomst in de projectkosten van 50%?
Dien voor deze eerste call je aanvraag in of geef je interesse door tegen 12 november 2019. Alle info vind je hier.

De provincie bekijkt samen met de BBL en haar partnerorganisaties hoe we jouw gemeente kunnen begeleiden.

Meer info:
Dienst Minawa, Provincie West-Vlaanderen
Marie De Winter, Dienst Minawa, T 050 40 34 90, marie.dewinter@west-vlaanderen.be