Wegspotters Trage Wegen. Een voorbeeld uit Herzele.

Trage Wegen
Een knelpunt doorgeven aan de gemeente brengt wel degelijk op: eind november 2020 werd het grenswegeltje tussen Herzele en Sint-Antelinks in ere hersteld. Een pluim voor de technische dienst van de gemeente Herzele. En dank aan een Herzeelse wegspotter voor de foto's.

Het gaat om het wegeltje dat gekend staat onder de naam 'Scheevoor'.

Zo zag het wegeltje er uit eind mei 2020: dichtgegroeid en verderop versperd met een ursusdraad.

En kijk, sinds kort is de verbinding naar Ninove weer helemaal toegankelijk. Klaar voor regulier onderhoud!

• Toegevoegd: 07/09/2017
    Jouw partner: Trage Wegen
    Aanbod voor: Lokaal bestuur

Door het opstarten van een Wegspotters-project zorg je er als lokaal bestuur samen met je inwoners voor dat je trage wegen in topconditie blijven en meer gebruikt worden. Wegspotters zijn wandelliefhebbers die waken over de toegankelijkheid van trage wegen. Problemen melden ze rechtstreeks aan de gemeente via een centraal communicatiesysteem, de MobiMelder, waarna de gemeente het euvel oplost. Trage Wegen zet je gemeente op weg.