Ook een Heldenbos in jouw gemeente?

BOS+
De boswachter die voor onze bossen zorgt, de buurvrouw die je boodschappen brengt, alle mensen die in de ziekenhuizen werken. Onze coronahelden zijn dag en nacht voor ons in de weer. We moeten hen laten zien dat we hun inzet appreciëren. Nu. Maar ook later.

Is jouw gemeente ook op zoek naar een gepaste manier om deze mensen in de bloemetjes te zetten? Kies dan voor een blijvend monument dat groeit en leeft: een echt bos, als groeiend eerbetoon en als blijvend symbool van ons geloof in de toekomst.

Het eerste Heldenbos wordt onderdeel van het Wullebos in Moerbeke, Oost-Vlaanderen. Maar door het grote succes van de campagne - er werden al meer dan 15.000 bomen geschonken - zijn we op zoek naar nieuwe gronden voor de Heldenboscampagne.

EEN HELDENBOS IN JOUw GEMEENTE

Beschikt jouw gemeente over een stuk grond van minstens 0,5 hectare en mag het bos minstens 25 jaar blijven staan? Dan kan BOS+ alles voor jou doen.

Van een aanplantingsplan, vergunningsaanvragen en subsidieaanvragen tot zelfs de aanplant met een plantactie: BOS+ is jouw ideale partner om onze coronahelden te eren met een Heldenbos. En last but not least: je krijgt er nog minimum € 5650/hectare financiële ondersteuning bovenop.

Nog niet helemaal overtuigd? Stel je dan even voor dat je de inwoners van jouw dorp of stad een nieuw Heldenbos cadeau doet. Zorg dragen voor onze zorgverleners begint namelijk bij het creëren van een gezonde leefomgeving en met de aanleg van een nieuwe Heldenbossen draag je daartoe bij. Van een statement gesproken!

Hopelijk kunnen wij spoedig jouw gemeente toevoegen aan deze mooie lijst van partners.

Hoe kan BOS+ jouw gemeente helpen?