Brasschaat deelt elektrische wagens

Brasschaat

Het autodelen is een samenwerking tussen de gemeente en Partago.

Brasschaat springt mee op de kar van het autodelen en stelt voortaan twee volledig elektrische wagens ter beschikking van de Brasschatenaren. Op die manier zetten we extra in op duurzame mobiliteit en maken we elektrisch rijden beschikbaar voor iedereen. In de eerste weken zal het gemeentepersoneel de smartphone-app kunnen gebruiken om de auto’s te delen voor het werk. Na deze inloopperiode kunnen de burgers – vanaf oktober 2017 - intekenen om elektrisch te rijden met de auto’s. Daarvoor worden infomomenten voorzien voor de Brasschatenaren.

Na de testfase kunnen de auto’s meteen gebruikt worden door de geïnteresseerden. Daarvoor moet je lid worden van Partago, registreren en de wagen reserveren. Lid worden van Partago kan je nu al.

Het autodelen is een samenwerking tussen de gemeente en Partago.

meer info en registreren
www.partago.be