Duurzame teambuilding voor gemeentewerkers

Lokaal bestuur, Onderneming
Type info:
Begeleiding (persoonlijk)

GoodPlanet is partner van ondernemingen die actief hun maatschappelijke rol opnemen

GoodPlanet organiseert originele teambuildings waarbij duurzaam samenleven centraal staat. Verras je team met een niet-alledaagse activiteit op een toplocatie en schuif tegelijkertijd je duurzame ambities naar voor.

• GoodFood
    Wat is de impact van voeding op de planeet en de samenleving? Een kookatelier zet je werknemers op weg naar gezonde en duurzame eet- en drinkgewoonten op de werkvloer. We proberen recepten uit van hapjes en lunchformules die goed zijn voor de planeet en voor onszelf. Afsluiten doen we door samen te genieten van GoodFood.
  • Biodivers ontspanningsgroen
    Samen toveren we een nietszeggende en dure grasmat om tot een sprekende plek: een groen ontspanningsparadijs voor je medewerkers of een hoekje waar de lokale biodiversiteit ongestoord kan floreren. Geen groene ruimte voorhanden? Wij kennen wel enkele scholen die staan te popelen om een deel van hun speelplaats te laten pimpen door jouw werknemers.
  • Buiten-gewoon
    Met alle zintuigen op scherp trekken we naar een buitengewone omgeving die meer wordt dan enkel het decor voor de activiteiten. We stellen een activiteitenprogramma rond natuurbeleving samen waarbij iedereen tot zijn recht komt. De Ardennen? Dat kan. Maar ook in Brussel kennen we verborgen plekjes en groene parels die we jouw medewerkers graag laten ontdekken.
  • Samenleven in diversiteit
    Een workshop die jouw teamleden dichter bij elkaar brengt? Vooroordelen tegenover elkaar ombuigen naar wederzijds begrip? Onze activiteiten rond duurzaam samenleven focussen op verbindende thema’s. We passen de inhoud aan op basis van de noden en behoeften van jouw team en in functie van het diversiteitsplan van jouw onderneming.

Interesse in één van deze activiteiten? Benieuwd naar onze teambuildings en workshops rond andere thema’s, zoals mobiliteit, energie, afval of klimaat? Een afspraak maken om een activiteit of traject op maat van jouw onderneming te bespreken?

Contacteer ons en we bespreken samen de mogelijkheden.

De gemeente is zelf verantwoordelijk voor

• een lokaal of locatie aangepast aan de gekozen thematiek waar de teambuilding kan doorgaan.
  • eventueel materiaal te voorzien- afhankelijk van de workshop

Prijs (excl BTW)

• 550 euro per workshop + verplaatsingskosten (aankoop eventuele voeding voor de workshop in de prijs inbegrepen)
  • 750 per volledige dag (2 workshops per dag) + verplaatsingskosten