Hoe krijg je energiezuinige woningen in je stad of gemeente?

Heel wat mensen in je stad of gemeente bouwen of verbouwen. Om hen zin te doen krijgen in energiezuinig verbouwen is Ecobouwers Opendeur de perfecte gelegenheid. Op 11, 12, 18 en 19 november kunnen de bouwlustigen in je stad of gemeente een kijkje nemen in ecologische woningen. Daar leren ze vanuit de praktijk hoe je een milieu- en energiebewuste woning bouwt.

Ook in jouw stad of gemeente, of in de buurt, openen woningen hun deuren. Zorg ervoor dat jouw inwoners dit niet missen. Communiceer mee over Ecobouwers Opendeur. Zo zorg je mee voor een energiezuinige toekomst voor de woningen in jouw gemeente.

Een eerste overzicht van de woningen die deelnemen zal in de loop van september te vinden zijn op https://www.ecobouwers.be/opendeur. De inschrijvingen voor het publiek starten op 5 oktober.

Ecobouwers Opendeur is een campagne van Bond Beter Leefmilieu.