Gangmakers en Koplopers PLAY voor lokale besturen. Eendagsfestival over kinderen en trage wegen 17 oktober, Mortsel

Trage Wegen
Al sinds 2016 ontwikkelt Trage Wegen samen met Kind & Samenleving en andere partners een bijzondere participatiemethodiek voor kinderen.

Met Gangmakers en Koplopers geven we jonge mensen tussen 9 en 12 jaar een eigen stem. Ze laten zien hoe zij zelf hun dorp of wijk ervaren, hoe en waar ze zich autonoom kunnen verplaatsen en hoe het netwerk van wegen en paden nog beter op hun noden kan afgestemd worden.

We delen de inzichten en de avonturen van Gangmakers en Koplopers graag met iedereen die het horen wil. Daarom nodigen we je uit op het eendagsfestival Gangmakers en Koplopers PLAY in Mortsel, op donderdag 17 oktober 2019.

We lanceren er de methodiek als een dienst voor gemeenten die aan de slag willen gaan met kinderparticipatie rond autonome mobiliteit en trage wegen in hun buurt.

• Ben je actief in de sectoren jeugd, mobiliteit en ruimtelijke ordening?
  • Zin om in de voetsporen te stappen van kinderen (en misschien wel van je eigen innerlijke kind)?
  • Wil je horen wat de pilootgemeenten ervan vonden?
  • Ben je benieuwd naar een next level participatiemethodiek waarin alle zintuigen aan bod komen?

Blokkeer dan alvast 17 oktober. Dit festival wil je niet missen. Hou alvast >> www.gangmakersenkoplopers.be in de gaten.