Deel ideeën voor je stad of gemeente

Iedereen Burgemeester

Met ‘Iedereen Burgemeester’ daagt beweging.net verenigingen, sociale organisaties en burgers uit om ideeën voor hun stad of gemeente te delen. Naast ideeën posten, kan je ook andere ideeën beoordelen en erop reageren. En het ene idee brengt het andere mee.

Op iedereenburgemeester.be zijn alle ideeën welkom en is iedereen welkom, ongeacht achtergrond, politieke voorkeur, studies, of wat dan ook. Slechts één toetssteen voor wat verschijnt op iedereenburgemeester.be: kan het een idee zijn voor de toekomst van de gemeente. Veel kan dus, zoniet alles, behalve datgene wat geen idee is voor de gemeente (bijvoorbeeld nationale of internationale politiek), racistische uitlatingen of beledigen van een persoon of een groep mensen.