De Week van het Bos. Kennisdeelmoment gemeenten op 22 juni.

De natuur beweegt iedereen, daarom kiest de Week van het Bos voor het tweede jaar op rij voor het thema ‘Sport’. Bewegen is immers nog gezonder én plezanter als je dit doet in de natuur.

Stadsmus of boomkruiper? Doe mee met jouw gemeente! Speciaal voor lokale besturen is er een inspiratiegids: tips van je buurgemeenten, een handig stappenplan om je in te schrijven, inspiratie voor activiteiten: je vindt het allemaal hier.

Toegegeven, het lijkt niet altijd eenvoudig om beide sectoren te verzoenen. Daarom nodigen we jullie ook graag uit op een interactief kennisdeelmoment van 22 juni. Samen bouwen we bruggen tussen de sport- en de natuursector.

De Week van het Bos is een initiatief van Agentschap Natuur en Bos, in samenwerking met BOS+